Koszyk
Koszyk jest pusty

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE: 511 654 555


DOSTAWA GRATIS POWYŻEJ 200ZŁ

Dostawa

Większa cześć sprzedawanych przez nasza firmę produktów to produkty, które podczas transportu bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy duża wagę do bezpiecznego zapakowania produktów tak, aby dotarły do Państwa w stanie idealnym. Używamy do tego celu wielu materiałów - grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.

Ze względu na charakter sprzedawanych produktów zachęcamy Państwa do sprawdzania przesyłek w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek problemów z przesyłką należy bezwzględnie spisać w obecności kuriera protokół szkody. Spisanie protokołu razem z kurierem bardzo zwiększa szansę na szybkie i pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Jeśli paczka wygląda na uszkodzoną, odmówić przyjęcia towaru i spiać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeżeli tylko istnieje taka możliwość, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

Złożone zamówienia z zaksięgowaną wpłatą przekazujemy kurierowi w dni powszednie do godziny 13:00, jednak nie później niż 3 dni od złożenia zaówienia. Termin dostawy zależy od wybranej opcji przesyłki, nie powinien jednak przekroczyć 7 dni roboczych. Realizujemy zamówienia tylko na terenie kraju.

W naszym sklepie oferujemy następujące przesyłki świadczone przez Pocztę Polską:

Przesyłka Kurierska 48 – dostarczenie w ciągu 48 godzin przez Kuriera Poczty Polskiej, przed doręczeniem przesyłki adresat otrzyma SMS o tym, że przesyłka będzie tego dnia doręczana. Klient otrzyma także SMS zamiast powtórnego, papierowego awizo. Klient może śledzić status przesyłki na stronie Poczty Polskiej. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Przesyłka Kurierska 48 za pobraniem – dostarczenie w ciągu 48 godzin przez Kuriera Poczty Polskiej, przed doręczeniem przesyłki adresat dostanie SMS o tym, że przesyłka będzie tego dnia doręczana. Klient otrzyma także SMS zamiast powtórnego, papierowego awizo. Klient również może śledzić status przesyłki na stronie Poczty Polskiej. Płatność przy odbiorze przesyłki.

Przesyłka Kurierska 48 odbiór w punkcie po przedpłacie – dostarczenie przesyłki w ciągu 48 godzin do wskazanego przez Adresata Urzędu Pocztowego. Przed doręczeniem przesyłki adresat dostanie SMS o tym, że przesyłka będzie tego dnia do odbioru we wskazanym Urzędzie Pocztowym. Klient otrzyma także SMS zamiast powtórnego, papierowego awizo. Klient może również śledzić status na stronie Poczty Polskiej. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
UWAGA WAŻNE! Przy wyborze przesyłki kurierskiej 48 odbiór w punkcie po przedpłacie wymagane jest podanie numeru telefonu komórkowego.

Kurier Pocztex (Ekspress 24) – dostarczenie przesyłki w ciągu 24 godzin przez Kuriera Poczty Polskiej. Realizacja usługi w systemie „od drzwi do drzwi”. Przed doręczeniem przesyłki adresat dostanie SMS o tym, że przesyłka będzie tego dnia dostarczona. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie dostarczona, Klient otrzyma awizo z numerem telefonu do ponownego umówienia się co do doręczenia. Może również otrzymać informacje, że przesyłka jest do odbioru w Urzędzie Pocztowym w ciągu 7 dni. Klient może śledzić status przesyłki na stronie Poczty Polskiej. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Kurier Pocztex (Ekspress 24) za pobraniem - dostarczenie przesyłki w ciągu 24 godzin przez Kuriera Poczty Polskiej. Realizacja usługi w systemie „od drzwi do drzwi”. Przed doręczeniem przesyłki adresat dostanie SMS o tym, że przesyłka będzie tego dnia dostarczona. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie dostarczona, Klient otrzyma awizo z numerem telefonu do ponownego umówienia się co do doręczenia. Może również otrzymać informacje, że przesyłka jest do odbioru w Urzędzie Pocztowym w ciągu 7 dni. Klient może śledzić status przesyłki na stronie Poczty Polskiej. Płatność przy odbiorze przesyłki.

 

Wiedziałeś, o tym, że używasz starej wersji przeglądarki Internet Explorer? Zaktualizuj przeglądarkę teraz!